Maraşlı 7. Bölüm

7. Bölüm:
Maraşlı ve Mahur, Zeliş’i hastaneye götürürler. Maraşlı, bu hainliği Savaş’ın yaptığından emindir ve onu öldürmeye ant içer. Mahur, Zeliş’in yaşadıklarından dolayı kendini suçlamaktadır. Zeliş artık Maraşlı ile de bir iletişim kurmamaktadır. Maraşlı yıkılır. Maraşlı, Savaş’tan intikamını nasıl alacaktır?
İlhan ve Ozan, Savaş ile görüşmeye gideceklerdir ve Savaş yapacağı yeni işleri anlatacaktır. İlhan karşı çıkar ama artık tükenmiştir. Bir karar verir ve Ozan’ın evine gider. İlhan’ı, Ozan’ın evinde bekleyen tehlike ne olacaktır?
Nevzat, Savaş’ın maskeli adamlarından birini bulmuştur. Adama işkence ederek bu olayı Savaş’ın yaptığını onaylatır. Maraşlı, Savaş’a adamı ile adrese yalnız gelmesi üzerine bir not gönderir. Maraşlı ve Savaş’ın büyük yüzleşmesinde neler yaşanacaktır?
Mahur, Necati ve İlhan, eski fotoğraf albümlerine bakarlarken Ömer’in fotoğrafını görürler. Necati, Mahur’a, Ömer’le ilgili önemli bir bilgi verir. Mahur ve Maraşlı bu bilginin peşine düşerler. Maraşlı ve Mahur’un öğrendiği gerçek hem Maraşlı hem de Türel ailesi için bomba etkisi yaratacaktır!
Özel Kuvvetler’den ayrılma eski bir asker olan Maraşlı, açtığı sahaf dükkanı ile hayatını geçirmek istemektedir. Gözüpek, cesur, adaleti kendi bildiği yollarla sağlamaya çalışan Maraşlı’nın hayatının dönüm noktası, kızı Zeliş’in vurulduğu gündür. Tek amacı, hasta olanı kızını hayata döndürmek olan Maraşlı, evladına yaşatılan büyük acıyı unutamamaktadır. Bir gün sahaf dükkanından içeri dünyalar güzeli Mahur Türel girer ve Mahur o gün istemeden bir olaya karışır. Maraşlı, Mahur’un hayatını kurtarır. Ve o gün kaderleri birbirine bağlanır.
Dizide başarılı oyuncu Burak Deniz ‘Maraşlı’, Alina Boz ise ‘Mahur' karakterine hayat veriyor. Maraşlı’nın görkemli oyuncu kadrosunda ayrıca; Kerem Atabeyoğlu (Aziz), Rojda Demirer (Firuzan), Saygın Soysal (Savaş), Cemil Büyükdöğerli (İlhan), Melis İşiten (Dilşad), Serhat Kılıç (Necati), Cihan Yenici (Ozan) yer alıyor.
Abone Olmak İçin; rb.gy/shb5tt

Kommentarer

  • Pubg Mobile Eğlencesine
    Pubg Mobile Eğlencesine4 timer siden

    İlhan kendi kalan hisse yi maraşlı ya devretsin Maraşlı şirkette koltuğa otursun savaşın bütün işleri ni bozsun bak seyret ondan sonra

  • Sümeyra Fadime Akkuş
    Sümeyra Fadime Akkuş5 timer siden

    Maraş lı ❣️

  • orhan uçar
    orhan uçar5 timer siden

    Maraşlı istihbaratcıysa bilgi akışı sağlasın gidipte o sahneleri görelim aksiyon ve polisiyenin dozu artsın lütfen

  • TheRoqco
    TheRoqco6 timer siden

    baydı bu dizi ya aynı şeyler dönüp duruyo

  • CanSu
    CanSu9 timer siden

    58:15 pis sarhoşlar..

  • İrem gundogdu
    İrem gundogdu9 timer siden

    Ilhanin yaptigi beni bile Verdi giti koacaholding

  • Serxan Ibrahimov
    Serxan Ibrahimov11 timer siden

    Biri de demiyo ki, Maraşlı elini 22:50-de cama vurdu ama sonra adamın eline bir şey olmadı, hatta o elle Savaşın adamını dövdü. Nası oluyo bu? 🤔

  • İrem gundogdu
    İrem gundogdu20 timer siden

    TV izleyip bide burdan tekrarini izlemek.Diver haftada Ki bolume Daha iyi konsantre olma Motivasyonu icib burdayizzzzzzzz +1

  • kartalkaya m
    kartalkaya m22 timer siden

    2:04:10 adam 1 saniyede kendi elini bağladı vay aq bu nasıl bir güç

  • CeVoo JLoo
    CeVoo JLoo23 timer siden

    Belkide ozan satmadi oyun oynuyo savaşa🤔 belli etmemekcinde ilhana bisey soylemiyo..

  • Eva Bravo
    Eva BravoDag siden

    Altyazılar için teşekkür ederim, ben Türkçe öğreniyorum.

  • Zeynep Dede
    Zeynep DedeDag siden

    2:03:11 mahur gelmek istiyor galiba

  • sfcnl Gr8
    sfcnl Gr8Dag siden

    Maraşlı nın 50 kişiyi öldürüpte Savaşı öldüreceği zaman Mahurun katil olma demesi...

  • Yegane Rzayeva
    Yegane RzayevaDag siden

    Mahurun arabasına düştüm yaa🤩🥰😍

  • Yegane Rzayeva
    Yegane RzayevaDag siden

    Savaşin icerdeki silahli adamina noldu ?😳

  • Tablet Apple
    Tablet AppleDag siden

    necati ömerin oğlu olabilir...

  • Yusuf Demir
    Yusuf DemirDag siden

    O degilde bu necatinin ictigi hangi alkohl ?

  • DEVRAN ASLAN AĞAOĞLU
    DEVRAN ASLAN AĞAOĞLUDag siden

    Şu saçma sapan alt yazıyı vermezseniz olmuyor değilmi,seyredemiyoruz, hani kelimeleride düzgün şekilde yazsanız onada eyvallah da,oda yok.

  • Kadir Sever
    Kadir SeverDag siden

    Bu maraşlı nın sesi daha çok erzurumlu ya benziyor bence

  • Cidem Gunkaya
    Cidem GunkayaDag siden

    Turel ailesinde necati haric herkes kotu oynuyor. İlhan, aziz hic yonetici gibi degiller. Dilsah aldattığı kocasını savunuyor 🤔,mahur cok tuhaf, maraslı İcin izliyorum sadece

  • Amina Veliyeva
    Amina VeliyevaDag siden

    Bu dizi çox sevə sevə baxırıq mahur obrazın aparan kızdan hoşumuz gəlmir təsirli oynamır. Çok kışkırır söze baxmayan bir bencildi.

  • Hacer Sinim
    Hacer SinimDag siden

    Kesin Necati ve savaş kardeş

  • Eralp
    EralpDag siden

    Savaş ı sevsem mi sevmesem mi anlayamıyorum

  • Köylü Hatun
    Köylü HatunDag siden

    Savaş cok şey biliyor , boşuna içmiyorum..

  • ömer aslan
    ömer aslanDag siden

    ılhandan sırketıde aldı karısını da aldı

  • 彡HeRCuLeSS彡
    彡HeRCuLeSS彡Dag siden

    Eeee hani youtube de reklam olmyordu

  • sanjida shahid
    sanjida shahidDag siden

    English subtitle plz🙏

  • Mete Yalamacılar
    Mete YalamacılarDag siden

    Maraslı neden bu sorgu odasinda

  • nur deniz
    nur denizDag siden

    Mahur gercekten cok sinir bozucu

  • nur deniz
    nur denizDag siden

    ALLAH ina gurban Maraşlı

  • Tavsiye Videolar
    Tavsiye VideolarDag siden

    İyi seyirler

  • Azer Yaqubov
    Azer YaqubovDag siden

    Marawli qapinin önünde öldürdüyü adamlar adam diyilmi? Neden savashi öldürünce katil olur anlamadim? gitdi

  • şule
    şuleDag siden

    Mahur gelmek istiyor galiba Ulan savaş

  • Xuliqan Feeda
    Xuliqan FeedaDag siden

    Zeliş neden maraşlıya yüz çeviriyor? Anlayan söylesin

  • Rumeysa Ebrar KAYA
    Rumeysa Ebrar KAYA2 dager siden

    Bence bu savaşın sürekli telefonda konuştuğu bir şeyleri haber ettiği kişi Ömer aslında ölmedi diye düşünüyorum

  • David Mamedov
    David Mamedov2 dager siden

    Halal olsun sizə əla çəkmisiz davamı gəlsin👌👌

  • Dinara Yakubova
    Dinara Yakubova2 dager siden

    Korumalar ōlse katil degil savash olse : katil olamazsin Marashli

  • VURUCUBEY OYUN İMPARATORLUĞU
    VURUCUBEY OYUN İMPARATORLUĞU2 dager siden

    Bu Necati kesinlikle savaşla birliktelik baştan beri videoları gönderende o savaşa ve babasından intikam almak istiyor.

  • ladygazella
    ladygazella2 dager siden

    7. bölümde her şey ortaya çıktı, konu kalmadı 😒

  • Recep Aslan
    Recep Aslan2 dager siden

    Ccxx

  • murat doğru
    murat doğru2 dager siden

    Adamı omuzuna dipcikle vurup nasıl bayılttı lan,helal olsun.ayı gibi güçlü.

  • Pelin özer
    Pelin özer2 dager siden

    Necati tam beni yansıtıyor haha Aşk hakkında ki tanım doğru 😁

  • Salih Ertor
    Salih Ertor2 dager siden

    -İsmin ne ? gardaş +Sür gardaş

  • Her Telden Klip
    Her Telden Klip2 dager siden

    Kanalimda mahur celal klip var🎈

  • Umut Han
    Umut Han2 dager siden

    1:23:15 KULLANILAN PROGRAMI BİLEN VARMI ?

  • Sıla Baş
    Sıla Baş2 dager siden

    Bence maraşlı Zelişin doğum haberi konusunda yalan söylüyor. İki seferde tıpatıp aynı cümleleri kullandı. Bu işte bir iş var. Hadi hayırlısı

  • True Eylül

    True Eylül

    2 dager siden

    @Sıla Baş İstihbaratın cümleleri dışında hiç bi şey söyleyemez zaten kanka zorunluluğu yani

  • Sıla Baş

    Sıla Baş

    2 dager siden

    @True Eylül istihbarat nie ona ezberlettiği şeyleri tekrar söyletiyor peki. Sorgu sırasında ve ses kaydı yaptığı sırada zeliş hakkında aynı cümleleri kullandı. Sadece dikkatimi çekti burası. Ama tabi senarist bunun dikkat çekeceğini bilerek de yapmış olabilir. :)

  • True Eylül

    True Eylül

    2 dager siden

    İstihbarat ona her şeyi ezberletiyor zaten o yüzden aynı cümleyi kurmak zorunda zaten

  • Ahmet Bayram
    Ahmet Bayram2 dager siden

    Koskaca hava yolu şirketinin %50'si 50m mi fldksşfs Bi tane uçağı satsalardı daha çok para geçerdi ellerine 😂

  • BLACK MUSİC
    BLACK MUSİC2 dager siden

    nolocal.info/have/video/lHh-k6ys1oGczJA

  • Toğrul Qaniyev
    Toğrul Qaniyev2 dager siden

    Bu dizinin çok güzel müzikleri var

  • Fexriyye Isgenderova
    Fexriyye Isgenderova2 dager siden

    02:04:45de yerdeki vurulan adamlar canlanir😂

  • Yunus Deniz

    Yunus Deniz

    2 dager siden

    Kaçıncı dakkadasin gardaş

  • Yunus Deniz

    Yunus Deniz

    2 dager siden

    Şimdi sendemi izlion kardeşim

  • Burcu Akdemir
    Burcu Akdemir2 dager siden

    O kadar adamı ben mi öldürdüm katil olmasını istemiyomuş 🙄

  • Badel Önem
    Badel Önem2 dager siden

    Yaa şavaşın her durumda sakin olması ve konuşmaları aşırı hoşuma gidiyo KFEPFLWŞDPSĞFPSŞDP

  • Samire Nebiyeva
    Samire Nebiyeva2 dager siden

    olsunda

  • 1 10dan 1 Bundan
    1 10dan 1 Bundan2 dager siden

    Necati Azizin oğlu değil.savasin abisi..birlikdeler..

  • nilay sude özcan
    nilay sude özcan3 dager siden

    Mahur - Celal , Behiye - Cenati, Ecem - Nevzat Breh ne iyi çift olurlar

  • Vasif Memmedov

    Vasif Memmedov

    21 time siden

    @nilay sude özcan cok saol

  • nilay sude özcan

    nilay sude özcan

    Dag siden

    @Vasif Memmedov Ecem Mahur'un arkadaşı, Nevzat Celal'in arkadaşı

  • Vasif Memmedov

    Vasif Memmedov

    Dag siden

    ecem nevzatda kim?

  • nilay sude özcan
    nilay sude özcan3 dager siden

    Fotoğraflara bakılan kısımda Necati'nin Ömer'e ve karısı yaşıyor mu dendiğinde o derin bakışları 👌🏻

  • Horse Woman Gun
    Horse Woman Gun3 dager siden

    Sorgu odasında şivesiz konuşması aklıma değişik şeyler getiriyor :)

  • nilay sude özcan
    nilay sude özcan3 dager siden

    Necati ve çalışan kız sizi daha ilk bölümde gözüme kestirmiştim aslanlarım hadi sevgili olun 😂

  • Nigara Ayvazova
    Nigara Ayvazova3 dager siden

    В

  • Beth Harmon
    Beth Harmon3 dager siden

    Savaş ve Necati babadan kardeşler Necati, Mahur ve İlhan da anneden kardeşler bence Savaş’la Necati Aziz’den babalarının intikamını alıyor bu durumda Savaş ve Mahur’un arasında bir bağ olmayacağına göre Savaş’da Mahur’a aşık olacak bence

  • EmirCan
    EmirCan3 dager siden

    1:29:40 dakı gırdıklerı yer poyraz karayeldekı yer :)

  • EmirCan

    EmirCan

    2 dager siden

    @True Eylül yess bebegimm

  • True Eylül

    True Eylül

    2 dager siden

    Sema'nın evi :))

  • Claudete Soares de Chaves
    Claudete Soares de Chaves3 dager siden

    Marașlı kanalı sorumlularına yspanyolca ve ingilizce altyazı koyabilir miyiz lütfen??. Amerika Kıtamız,kalbimizin derinliklerinden minnettar . Sizin için çok sağlık ve huzur. ÇOK TEȘEKKÜR EDERIM. Aos responsáveis pelo Canal marașlı,seria possível colocar legendas em espanhol e inglês,por favor?? Nosso Continente Americano agradece do fundo dos nossos corações. Muita saúde e paz para vocês. Obrigada!!

  • sehyaminfinity
    sehyaminfinity3 dager siden

    -O zaman İlhanın şerefine içelim. -Doğru,seninkine içemeyiz, sende öyle bir şeyin olmadığı için💥💣😎😎KAPAK

  • A.Burak Berke
    A.Burak Berke3 dager siden

    Gardaş Renault reklamıda yapıldı 🤣

  • revi 123
    revi 1233 dager siden

    Love you Indian 😍❤️😍

  • Mirzəyeva Elnure Mirzəyeva
    Mirzəyeva Elnure Mirzəyeva3 dager siden

    Aziz çok satkın

  • Zehra Betül
    Zehra Betül3 dager siden

    17:36

  • Ali Cirpan
    Ali Cirpan3 dager siden

    Dilşad tam bir orrrrr

  • Samet ozsr
    Samet ozsr3 dager siden

    Necati , Ömer'in oğlu olmasın 😁

  • Samet ozsr
    Samet ozsr3 dager siden

    Necati çok fena bi oyun oynıyacak ta ne zaman

  • Вагиф Томаев
    Вагиф Томаев3 dager siden

    Супер

  • Abir Belarbi
    Abir Belarbi3 dager siden

    Necatinin aklı bana lazım ,acil! 😂

  • Anıl Bozkurt
    Anıl Bozkurt3 dager siden

    Neden sorgu odasına alınıyor sürekli ?

  • Anıl Bozkurt

    Anıl Bozkurt

    Dag siden

    @True Eylül tesekkürler

  • True Eylül

    True Eylül

    2 dager siden

    İstihbarat Maraşlıya ezberletiyor bilgileri mimiklerini kontrol ediyorlar

  • Vaga Tv
    Vaga Tv3 dager siden

    nolocal.info/have/video/bplqhbdpua6nrnw

  • Peace38
    Peace383 dager siden

    1:45:15 Maraşli’yi soru soranlar insanlar kim ? Onlar neyi ariyor ? Anlamadim...

  • Fadumo Omar Elmi
    Fadumo Omar Elmi3 dager siden

    I think necati is Omer's son I don't know why but I feel that🤷‍♀️

  • ehehe
    ehehe4 dager siden

    necati poyraz karayele çok benziyor sanki o konuşuyormuş gibi hissediyorum

  • True Eylül

    True Eylül

    2 dager siden

    Evetttt aşırı edebi ve felsefik konuşuyo

  • Bünyamin BAYCUMAN
    Bünyamin BAYCUMAN4 dager siden

    Renonun reklamınıda yapmazsın beee

  • Dogan Ayric
    Dogan Ayric4 dager siden

    Bu ilhanın silahıda yalama oldu sok çıkar

  • Nurlan Mehrelıyev
    Nurlan Mehrelıyev4 dager siden

    Necati diyoruz ama savaşda mukemmel oyuncu

  • Son Gün
    Son Gün4 dager siden

    En sevdiğim karakter Necati

  • Gülümser Selçuk
    Gülümser Selçuk4 dager siden

    mahur ve savaş kardeş çıkacak gibii

  • Человек Кек
    Человек Кек4 dager siden

    Waaaayy, ni kader guzel tuman

  • Nurlan Mehrelıyev
    Nurlan Mehrelıyev4 dager siden

    Necati super bi oyuncu. Buyuk yetenek

  • HARONLY
    HARONLY4 dager siden

    net olarak necat'i ve savaş beraberler. 58.04te ilhan yaptığı hatayı -şirketin %51lik kısmının savaş'a geçmesi- kardeşlerine anlatmak isteyince necat'i susturuyor onu... demek ki biliyor

  • XROM BASS
    XROM BASS4 dager siden

    nolocal.info/have/video/qmeAd9Jt0XqIpqY

  • Onur Kaya
    Onur Kaya4 dager siden

    Yarım Kalan Aşklar’da da mükemmel bir oyunculuk sergilemişti Burak Deniz

  • Oyun Aşıkları
    Oyun Aşıkları4 dager siden

    maraşlı gibi abin olsun ama kral olsun.

  • sarah beethoven
    sarah beethoven4 dager siden

    Savaçin annesinin dinlediği Türkünün adi ne ?

  • Melih Kaan Demirel
    Melih Kaan Demirel4 dager siden

    Savaşin dedigi gibi oldu herkesin bi zayif noktasi vardır. Orda annesi çıldırırken gozlerine bakıp "Anne" demesi beni bitirdi🥺

  • Elmir İsayev
    Elmir İsayev4 dager siden

    filmin sonundaki müziğin adi ne?????

  • Мой Океан
    Мой Океан4 dager siden

    Bu Necatinin dediklərini anlayan tək mənəm?? Kimnən soruşur heç kim anlamır. Tupıe

  • xy

    xy

    2 dager siden

    Biraz felsefe anlamaya yetiyo

  • xy

    xy

    2 dager siden

    Yoo anliyoruz

  • Ali Akdemir
    Ali Akdemir4 dager siden

    Adam cırt cırt kelepçeyle kendini nasıl kelepçeledi birisi bana açıklasın. Ufak hatalar diziden soğutuyor. Normal kelepçe ile direksiyona kelepçeleyip kendisi arka koltukta kafasına silahı dayasaydı istediği yere sürdürürdü zaten seyir açısından daha keyifli olurdu diye düşünüyorum.

  • EREN KONDAL
    EREN KONDAL4 dager siden

    stüdyoda Renonun reklamını da çaktılar sessiz çalışıyormuş :)

  • Yasin BYKNT
    Yasin BYKNT4 dager siden

    bu bölümü izlemedim ama bu işin başı ayyaş necati çıkacak

  • yalda hjn
    yalda hjn4 dager siden

    Çok iyi parliyor boyle devam👍🏻

  • Ayten Abdullayeva
    Ayten Abdullayeva4 dager siden

    2:03:09 😄😄😄

  • Yeter Bal
    Yeter Bal4 dager siden

    Lütfen gerçek hayatta silamı var da çatıpat yane binde bir

  • Yeter Bal
    Yeter Bal4 dager siden

    Niye Türk filimleri hep silah ve öldüriyor

  • True Eylül

    True Eylül

    2 dager siden

    Konuşarak mı öldürsün

  • Merchant Navy
    Merchant Navy5 dager siden

    Mahur'da katil olamaz diye bağırıyor da. O dışarda vurduğu adamlar korkuluk mu acaba maraşlının ?

Neste